Kolejne zmiany w pozycjonowaniu - Aktualizacja PANDA

NEWS

4 października 2013 roku (krwawa sobota) tak został nazwany ten dzień przez branżę e-marketingu.

Tego dnia zaczęła działać nowa aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google pod nazwą Pingwin 2.1.

W związku z pojawieniem się nowej aktualizacji algorytmu nastąpił znaczny spadek stron internetowych ze swych priorytetowych pozycji TOP10. Co za tym idzie? Olbrzymie straty zarówno dla pozycjonerów jak i firm, które odniosły takowy spadek pozycji

Mimo, iż na rynku pojawiło się wiele wyszukiwarek, wyszukiwarka GOOGLE jest jedną z kluczowych dla Klienta jak i jego odbiorców. Jak wynika z badań (rankingu Gemius) ponad 95% wizyt na stronach internetowych rozpoczętych jest wejściem z wyszukiwarki Google. 

Aktualizacja oprogramowania ma wyeliminować nadmierne linkowanie. Na początku istnienia wyszukiwarki Google, zakładano że jakość strony zależy w głównej mierze od liczby linków prowadzących do strony docelowej, czyli przekierowań. Nie brano jednak pod uwagę, że takie działania "pozycjoner" może bardzo szybko i łatwo podbić, przez co w internecie jawi się coraz więcej stron bezwartościowych "linkujących" tylko do właściwej "sztucznie podbijanej" w rankingach, tworząc przy tym tzw. śmietnik. 

Aktualizacja ma na celu wyeliminować strony sztucznie podbijane i strony o bezwartościowej treści zostawiając i podbijając tym samym strony, w których treść jest pisana pod użytkownika a nie pod wyszukiwarki, czyli treść o wysokiej jakości, wykluczającej spam. Nowy algorytm tym samym utrudni życie spamerom i internetowym cwaniakom. 

Wspomnieć także trzeba o kolejnej aktualizacji google o nazwie zbliżonej do Pingwin PANDA.

Panda ma za zadanie zoptymalizować tzw. śmietnik internetowy, czyli wysunąć na prowadzenie linki/pozycje w wynikach wyszukiwania, w której możemy zaobserwować dużo wartościowej treści tzw. contentu, tym samym nieadekwatne linki/pozycje do wyszukiwanego słowa kluczowego usunąć bądź przesunąć znacznie w dół co będzie się wiązać ze znacznym spadkiem pozycji z w wyszukiwarce.

Rewolucje algorytmów niosą za sobą ogromne straty finansowe firm reklamujących się w sieci jak i samych pozycjonerów, lecz z innego pkt. widzenia niesie także olbrzymie korzyści dla wyszukujących, czyli użytkowników, którzy od dziś mogą wyszukać odpowiednio dopasowaną zawartość "content" do jego potrzeb. Kolejnym plusem są małe przedsiębiorstwa, które dotychczas nie były w stanie przebić się po za konkurencję sztucznie podbijaną w wynikach, która posiadała tzw. "zaplecze stron internetowych". 

Jak widzimy ruchy google radykalnie zmierzają do wykształcenia wielu specjalistów jak nie w branży SEO (optymalizacja związana z wyszukiwarkami), to do obsługi Google Ad-words (płatnych reklam), w tej chwili możemy zaobserwować po zmianie algorytmów wykształcą się specjaliści do tworzenia sensownych treści (content marketing). 

Dlaczego My?

Podsumowanie dotychczasowych osiągnięć...

PONAD

Zrealizowanych projektów

PONAD

Lat na rynku

PONAD

% zadowolonych Klientów

Ze stroną internetową WWW
...jest jak z dzieckiem!

To na kogo wyrośnie Twoje dziecko jest głównie zasługą wartości, które przekazujesz mu w jego dorastaniu.

Tak samo jest i ze stroną internetową!

To ile przyniesie Ci korzyści stworzona strona internetowa, zależy w głównej mierze od tego ile serca w nią włożysz i ile będziesz w stanie poświecić jej czasu w przyszłości.

W dzisiejszych czasach jest sporo firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych. Mogą one pomóc Ci przy projektowaniu strony, w kreowaniu wizerunku marki, lub zająć się wszystkimi etapami kompleksowo za Ciebie.

WYBÓR FIRMY

Tworzenie Stron WWW

Imię i nazwisko

E-mail

Telefon

Wiadomość

WYŚLIJ

card image

CIK Jarosław Gumkowski

Nie zwlekaj, zapraszamy do kontaktu. Możesz również skorzystać z formularza. Odpowiedź powinieneś uzyskać niezwłocznie, nie później niż do 12 godz.


CIK - Jarosław Gumkowski

Jeśli zależy Państwu na niezwłocznej odpowiedzi prosimy o kontakt telefoniczny.

+48 606 459 588
biuro@cik.net.pl

ul. Górczewska 200B/231
01-460 Warszawa