Poradniki

Poradniki to dział, który powstał z myślą o naszych Klientach jak również osobach zainteresowanych tworzeniem stron internetowych, optymalizacją pod kątem SEO, czyli pozycjonowaniem.

Poradniki » Optymalizacja SEO » Audyt stron internetowych

Audyt stron internetowych

Audyt stron internetowych

W czym mi pomoże audyt strony internetowej

Nie wiesz dlaczego Twoja strona internetowa słabo się pozycjonuję bądź zupełnie nie wyświetla się w wynikach wyszukiwarki GOOGLE? Jeśli oczekujesz konkretnych odpowiedzi zleć wykonanie audytu strony internetowej, by uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania jak również dowiedzieć się, co należy poprawić by uzyskać wyższe pozycje i bardziej funkcjonalną stronę.

Audyt stron internetowych możesz zlecić naszej firmie. Posiadamy 16 letnie doświadczenie w projektowaniu i pozycjonowaniu stron internetowych. Chętnie doradzimy Ci od czego powinieneś zacząć, wskażemy mocne i słabe elementy Twojej strony internetowej oraz zasugerujemy najlepsze rozwiązania na ich poprawę. 

Co mogę poprawić by uzyskać wyższe pozycje w wyszukiwarce

Wysokie pozycje stron internetowych w wyszukiwarce GOOGLE wymagają przystosowania stron internetowych do wyświetlania na urządzeniach mobilnych tzw. responsywne strony internetowe. Strony te powinny być optymalizowane pod kątem wyszukiwarek jak i przyszłych użytkowników pod względem szybkości działania, contentu – doborze słów kluczowych, linków zewnętrznych – prowadzących do strony, wewnętrznych – odsyłających w obszarze danej strony, oraz funkcjonalności i użytych narzędzi.

Często audyt strony internetowej mylony jest z audytem SEO, który stricte nastawiony jest na pozycjonowanie strony internetowej.

Nasza firma zajmuje się obydwoma aspektami. Wykonujemy audyt stron internetowych jak i audyt SEO. Skorzystaj z naszego doświadczenia i zacznij realizować zakładane cele biznesowe Twojej strony internetowej.

Co jest badane w audycie strony internetowej

R

Badamy ruch Klientów na stronie internetowej

Badamy ruch nowych Klientów jak i powracających. Analizujemy wyniki porównując do wdrożonych działań.

R

Pozyskanie Klientów

Sprawdzamy w jaki sposób zostali pozyskani nasi Klienci. Czy trafił na naszą stronę z wyników organicznych, czy płatnych PPC bądź z Social Media.

R

Badamy czas odwiedzin Klienta na stronie

Badamy czas Klienta na stronie internetowej, analizując tym samym jakość treści na niej zawartej.

O

Wskaźnik odrzuceń strony internetowej

Sprawdzamy wskaźnik odrzuceń strony, które daje nam wyraźne komunikaty – co należy poprawić.

O

Ścieżki krytyczne

Sprawdzamy linki stron i wykluczamy zaistniałe błędy, które często wiążą się z wprowadzanymi zmianami na stronie i osieroconymi adresami URL.

W każdym sporządzanym audycie stron internetowych szczegółowo badamy co może być powodem, iż stworzona strona internetowa nie generuje oczekiwanych zysków. Dokładamy wszelkich starań aby wyciągnąć niezbędne informacje do poprawy strony internetowej i doradzamy najbardziej korzystne rozwiązania. 

Co powinno być wynikiem audytu strony internetowej

Finalnym wynikiem przeprowadzonego audytu strony internetowej powinno być wskazanie słabych punktów stworzonej strony internetowej oraz problemów z jej obsługą, na jakie narażeni są użytkownicy i wskazanie możliwości ich poprawy. Jeśli masz problemy z generowanie zysków z istniejącej strony internetowej, bądź nie masz oczekiwanej liczby odwiedzających – zleć nam wykonanie audytu strony internetowej.

 

Zobacz także

Statystyki strony internetowej

Statystyki strony internetowej • Dlaczego warto monitorować ruch na stronie? Monitorowanie współczynnika odrzuceń – co nam daje? Śledzenie konwersji i inne.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych • Skuteczne metody pozycjonowania stron • Pozycjonowanie lokalne i globalne. Kiedy będą pierwsze efekty pozycjonowania?

Dane strukturalne schema.org

Czym są dane strukturalne schema.org i do czego służą? Znaczniki schema.org służą do opisywania zawartości strony zrozumiałym językiem dla przeglądarki google.