W czym mi pomoże audyt strony internetowej
Nie wiesz dlaczego Twoja strona internetowa słabo się pozycjonuję bądź zupełnie nie wyświetla się w wynikach wyszukiwarki GOOGLE? Jeśli oczekujesz konkretnych odpowiedzi zleć wykonanie audytu strony internetowej, by uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania jak również dowiedzieć się, co należy poprawić by uzyskać wyższe pozycje i bardziej funkcjonalną stronę.
Audyt stron internetowych możesz zlecić naszej firmie. Posiadamy 16 letnie doświadczenie w projektowaniu i pozycjonowaniu stron internetowych. Chętnie doradzimy Ci od czego powinieneś zacząć, wskażemy mocne i słabe elementy Twojej strony internetowej oraz zasugerujemy najlepsze rozwiązania na ich poprawę.
Co mogę poprawić by uzyskać wyższe pozycje w wyszukiwarce
Wysokie pozycje stron internetowych w wyszukiwarce GOOGLE wymagają przystosowania stron internetowych do wyświetlania na urządzeniach mobilnych tzw. responsywne strony internetowe. Strony te powinny być optymalizowane pod kątem wyszukiwarek jak i przyszłych użytkowników pod względem szybkości działania, contentu – doborze słów kluczowych, linków zewnętrznych – prowadzących do strony, wewnętrznych – odsyłających w obszarze danej strony, oraz funkcjonalności i użytych narzędzi.
Często audyt strony internetowej mylony jest z audytem SEO, który stricte nastawiony jest na pozycjonowanie strony internetowej.
Nasza firma zajmuje się obydwoma aspektami. Wykonujemy audyt stron internetowych jak i audyt SEO. Skorzystaj z naszego doświadczenia i zacznij realizować zakładane cele biznesowe Twojej strony internetowej.
Co jest badane w audycie strony internetowej
Badamy ruch Klientów na stronie internetowej
Badamy ruch nowych Klientów jak i powracających. Analizujemy wyniki porównując do wdrożonych działań.
Pozyskanie Klientów
Sprawdzamy w jaki sposób zostali pozyskani nasi Klienci. Czy trafił na naszą stronę z wyników organicznych, czy płatnych PPC bądź z Social Media.
Badamy czas odwiedzin Klienta na stronie
Badamy czas Klienta na stronie internetowej, analizując tym samym jakość treści na niej zawartej.
Wskaźnik odrzuceń strony internetowej
Sprawdzamy wskaźnik odrzuceń strony, które daje nam wyraźne komunikaty – co należy poprawić.
Ścieżki krytyczne
Sprawdzamy linki stron i wykluczamy zaistniałe błędy, które często wiążą się z wprowadzanymi zmianami na stronie i osieroconymi adresami URL.
W każdym sporządzanym audycie stron internetowych szczegółowo badamy co może być powodem, iż stworzona strona internetowa nie generuje oczekiwanych zysków. Dokładamy wszelkich starań aby wyciągnąć niezbędne informacje do poprawy strony internetowej i doradzamy najbardziej korzystne rozwiązania.
Co powinno być wynikiem audytu strony internetowej
Finalnym wynikiem przeprowadzonego audytu strony internetowej powinno być wskazanie słabych punktów stworzonej strony internetowej oraz problemów z jej obsługą, na jakie narażeni są użytkownicy i wskazanie możliwości ich poprawy. Jeśli masz problemy z generowanie zysków z istniejącej strony internetowej, bądź nie masz oczekiwanej liczby odwiedzających – zleć nam wykonanie audytu strony internetowej.